piątek, 26 grudnia 2014

Frywolitka - Bransoletka na rękę

Witam wszystkich i ciesze się że odwiedziliście moją stronę :-)

Dziś będziemy robić bransoletkę z frywolitki. Jest to łatwy projekt, aby go wykonać wystarczy tylko umiejętność robienia kółeczek i pikotków. Mam nadzieje że projekt wam się spodoba.

Co potrzebujemy do wykonania projektu:

- czółenko z nawiniętą nitką, o grubości 10, lub kilka czółenek z różnymi kolorami nici jeśli chcemy by nasza bransoletka miała wiele kolorów.
- szydełko; 1 milimetr i 0,55 milimetra.
- 2 większe koraliczki które służyć będą  jako zapięcie naszej bransoletki.
- nożyczki
- Ja używam kleju typu ''superglu'' do zabezpieczenia supełków przed rozwiązaniem.


Moja bransoletka składa się z 10 elementów, ale długość państwo muszą sobie sami dostosować do grubości ręki. Zaczynamy pracę od zrobienia kółeczek w które musimy dopasować koraliczki do zapięcia, czyli od kółka oznaczonego literą A. Liczba parek oznaczona jest cyframi.



Zapinać bransoletkę możemy w dwojaki sposób, do środka i na zewnątrz.



Zapraszam do obejrzenia jeszcze kilku zdjęć :-)




Zapraszam do obejrzenia filmiku.


Ten filmik dorzuciłam trochę później dla wszystkich tych którzy chcieli by widzieć jak zrobić zapięcie do bransoletki trochę dokładniej :-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz