czwartek, 14 kwietnia 2016

Frywolitka - Drewniane czółenka

Witajcie!

Man dla was małą recenzję na temat drewnianych czółenek.
Dzięki jednej z subskrybentek znalazłam pana Kazimiera który mieszka w Lesznie wielkopolskim i robi czółenka z drewna. Ja z panem Kazimierzem rozmawiałam osobiście i wygląda na to że robienie czółenek jest jego pasją. Każde czółenko zrobione jest ręcznie z różnego rodzaju drewna. Czasem pan Kazimierz znajdzie gdzieś kawałek drewna który wygląda dla niego interesująco, zabiera je do domu i zamienia w czółenka.
 Czółenka są bardzo trwałe ja mam moje ponad 10 lat i tylko jedno mi się rozkleiło, ale skleiłam je spowrotem i nadal używam.
Rozmiary są różne więc jak sobie życzycie mniejszego rozmiaru to musicie to uzgodnić z panem Kazimierzem. To samo z rodzajem drewna lub z kolorem.
Strona na której pan Kazimierz się ogłasza:
http://olx.pl/oferta/czolenka-do-frywolitek-CID767-ID88Atl.html

Nr. telefonu to: 608 044 001, lub  608 042 001
Czółenko kosztuje 18 zł + przesyłka, można też odbierać osobiście.

Dołączam sporą ilość zdjęć żebyście mogli dokładnie obejrzeć.


















12 komentarzy:

  1. Super:) Bardzo mnie zaciekawiłaś tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cudne, od jakiegoś czasu nosiłam się zamiarem kupna czegoś lepszego niż plastik. Widać, że Pan Kazimierz wkłada serce w obróbkę drewna :) Dziękuję za namiary, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne i wewnatrz swietnie wykonczone a to bardzo wazne :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful looking shuttles!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam czółenka od tego Pana :) Jestem nimi zachwycona :)
    Zamówiłam kiedyś u niego 7 szt. z myślą, że sprezentuję je frywolitkującym koleżankom na imieniny. Niestety, nic z tego nie wyszło :(
    Czółenka są tak cudne i mają tak różne rodzaje drewna, że żadnego nie byłam w stanie oddać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za recenzję. Chwilę temu znalazłam na olx te czółenka i zastanawiałam się czy warto kupić. Teraz wiem, że tak. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ przepiękne są to rzeczy, jesteś bardzo utalentowana :)
    abaddd

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcialam tylko dodać że Pana Kazimierza znam osobiście
    Oprócz tego że robi czółenka i wkłada w to całe serce to jeszcze cudnie tworzy koronkę frywolitkową. O to nie jakieś małe serwetki ale duże nawet bardzo duże okazałe prace. Jest bardzo dokładny.wsxystko co robi to perfekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A orientuje się Pani czy u Pana Kazimierza nadal można zamówić czółenka? Dwa lata temu kupiłam je za pomocą OLX, jednak teraz nie ma aktualnej oferty :(

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. If you want I can buy them for you and sens to you

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń