środa, 26 listopada 2014

Frywolitka - Serce frywolitkowe

Witam :-)

Przygotowujemy się do zrobienia serca o którym mówiłam już wcześniej. Projekt okazał się trudniejszy niż się spodziewałam a to dlatego że na naszych parkach odwrotnych musieliśmy umieścić kółeczka. Mam nadzieje że filmik będzie na tyle przejrzysty że będziecie wiedzieć jak je zrobić. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, ma których znajdują się 2 modele serc. Do obu przygotowałam wzory, a więc będziecie mieli wybór. Ogólnie rzecz biorąc wykonanie jest bardzo podobne. Gdyby ktoś nie wiedział jak zrobić parki odwrotne to uczę tego w moim poprzednim filmiku.




Do tego projektu użyłam;
- nici nr.10
- 2 czółenek z nićmi
- koraliczki nawlekane są na pikotki nie na czółenko.
Zaczynamy robótkę od elementu wewnętrznego od dużej litery A.
Kółeczka zewnętrzne naszej pracy liczą 12 parek i w dużej mierze 2 pikotki nawet jeśli nie oznaczyłam tego cyfrą. 
Rozmiar naszego serduszka to 8 cm. długość i 7 cm. szerokość w najdłuższym punkcie.
Do serca na dole koraliczki musimy nawlec na czółenko, wtedy otrzymamy ten efekt dużej ilości koralików na samym środku.






Zapraszam do obejrzenia filmików. Niestety ten projekt musiałam rozdzielić na 3 części.

                                           



                                          



                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz