sobota, 31 stycznia 2015

Frywolitka - Bransoletka na kostkę

Witam ponownie!

Trochę to trwało ale już zaczęłam zbierać materiały na nowe filmiki. Tym razem przygotowałam dla was bransoletkę na kostkę. Fajny projekt jeśli chcecie sobie poćwiczyć parki odwrotne. Ja zrobiłam tą bransoletkę dal koleżanki.... mam nadzieje że się jej spodoba.

Ja używam srebrnych nici firmy''Eldivenli''jest to nitka bardzo cienka ale jeśli chcecie użyć nici firmy ''Aida'' o grubości 20 to też się nada. Jednak w tym przypadku radę zrobić mniejszą liczbę parek, myślę że 16 parek (sumując całe kółeczko wystarczy).
Oprucz nici będziemy potrzebować:

  • 2 czółenka z nawiniętymi nićmi, na jedno nawlekamy koraliczki
  • nożyczki
  • szydełko 
  • koraliczki (do bransoletki na kostkę 60 koraliczków)
  • zapięcie i sprężynkę którą mocujemy do zapięcia i do bransoletki.



Wzór nie jest skomplikowany ale na wszelki wypadek zamieszczam rysunek. Tradycyjnie cyfry oznaczają parki a duże litery kierunek robienia robótki


Zrobiłam dla was również kilka zdjęć :-)







.

1 komentarz:

  1. Piękna i subtelna :-) Podziwiam kunszt i cierpliwość :-)
    Doceniam chęć dzielenia się swoją wiedzą :-)
    Zapraszam do obejrzenia bransoletek i nie tylko mojego wykonania:
    Bransoletki handmade
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń