piątek, 31 lipca 2015

Frywolitka - Aniołek trójwymiarowy

Witajcie!

Trochę mi to zajęło ale już jest filmik i wzór do waszej dyspozycji.
Pracuję ostatnio nad poprawą jakości moich filmików, chciała bym żeby były bardziej profesjonalne, chodzi mi tu głównie o szumy i inne dźwięki w tle. Puki co mam nadzieje że mi wybaczycie i że oglądanie moich filmików nie jest zbyt bolesne.
Dość tego marudzenia, zabieramy się do części głównej. Nasz aniołek mierzy około 9 cm i nie jest bardzo trudny do wykonania.
Do projektu będziemy potrzebować:
- Nici białe firmy Aida o grubości 20
- szydełka 1 mm i  0,5 mm
- dodatki takie jak koraliki, coś do wypchania główki aniołka.




Zapraszam również do zapoznania się z wzorem, a poniżej znajdziecie zdjęcie jak te skrzydełka wyglądają na żywo.





Wzór do spódniczki!




Pozostałe zdjęcia :-)












Filmik :-)







4 komentarze:

  1. Cudny! Podesle go mojej Mamie ,moze skusi sie na jego wykonanie:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, dzięki za ten blog. Dla osoby początkującej takiej jak ja Twój blog jest GENIALNY!!!!:) Mam pytanie, jak mam zrobić główkę??? Przebrnęłam przez skrzydła i spódniczkę ale nie wiem jak mam zrobić tę główkę:) Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że blog jest przydatny :-) kulka zrobiona jest na szydełku, ale to już pewnie pani wie. Wiem że po Polsku trudno jest znaleźć jakiekolwiek filmiki z instrukcjami więc jeśli pani umie robić na szydełku to może ten filmiki pani pomoże.
      https://www.youtube.com/watch?v=nWu7WKmo88s
      Jeśli to nie pomoże to prosze dać znać to mogę nakręcić filmik z główką choć nie jestem pewna na ile czytelnie jestem w stanie pokazać wykonanie ;-) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dziekuje za pięknie podane lekcje wykonywania frywolitek ....mam jednak pewne wątpliwości kiedy zacząć innym czółenkiem jak to rozpoznawać ....i jeszcze jedno pytanie znalazłam w gazetce wzór serwetki ale nie mam opisu do niej jest tylko wzór graficzny jednak jak dla mnie bardzo niezrozumiały ...czy mogę podesłać i prosić o pomoc w rozszyfrowaniu go
    Łucja

    OdpowiedzUsuń